Service & Support i Adaptive Shop

Personlig och flexibel service

På Adaptive Shop bryr vi oss om dina problem och dina önskemål.

Det är genom att hjälpa våra kunder som vi kan förbättra och vidareutveckla Adaptive Shop. Vi vet av erfarenhet att människor vill få hjälp på olika sätt – en del vill ringa, en del mailar och en del vill försöka själva så långt det bara går. Oavett vilken typ av service och support du behöver så hjälper vi dig med din webbshop - och vår service till dig är alltid personlig.

Vill du ha support direkt? Kontakta oss


Egen kontaktperson
En egen kontaktperson för service och support ingår alltid utan kostnad i Adaptive Shop. Du slipper bli slussad mellan olika personer, och din kontaktperson är alltid uppdaterad på just dina önskemål.
E-postsupport
Support via e-post är snabbt och enkelt. Vi svarar snabbt, och kan lösa det flesta ärendena omgående.
Telefonsupport
Du kan alltid ringa oss när du behöver hjälp - har du supportavtal så ingår dessutom supporten i din månadsavgift.
Supportavtal
Oavsett vilken version av Adaptive Shop du använder så kan alltid supportavtal tecknas för att säkerställa löpande support och vidareutveckling.
Manual online
En lättläst manual online där du lär dig din webbhop, och får svar på det flesta frågor utan kostnad.
Hjälptexter
När du arbetar med din webbhop så behöver du sällan titta i manualen - systemet har inbyggda hjälptexter som förklarar funktionerna.
Egna anpassningar
Vill du ändra något tekniskt, eller utseendemässigt i din webbshop utöver dina inställningar? Har du Adaptive Shop Standard eller Enterprise så är det inga problem - du kan anpassa shoppen så som du vill.
Utbildning
För de butiker som vill så kan vi ordna utbildningstillfällen i hur man kommer igång med Adaptive Shop - helt anpassat efter behov.