Nyheter

Euronics lanserar ny design inför julhandeln

Publicerad 2014-11-27 av Johan


Euronics AB lanserar nu en helt ny design på Euronics.se lagom i tid inför julhandeln. Den nya designen har tagits fram i ett gemensamt projekt mellan Adaptive Media, Deskjockey och Euronics AB i ett projekt under 2014. Euronics kör sedan tidigare en skräddarsydd plattform löst baserad på Adaptive Shop som byggdes av oss under 2013.

Målet med redesignen är bättre anpassning till kundernas önskemål och krav, samt en bättre matchning till Euronics processer och kampanjflöden. "Vi är glada att äntligen få visa upp den nya designen som efterfrågats av våra kunder och anslutna butiker", säger Håkan Kärrman (IT/system-ansvarig på Euronics AB). Nu har kedjan Euronics ännu större möjlighet att styra innehåll och kampanjer på central kedjenivå och sedan ner på butiksnivå. Euronics är en kedja bestående av 80 frivilliga fackhandlare, och en stor majoritet av dessa butiker har sina primära hemsidor via Euronics-plattformen. Även butikerna har således fått en uppdaterad design.

Gå vidare till Euronics.se


« Tillbaka

Kommentarer