Månadsavtal för support & utveckling

Löpande månadsavtal för support & utveckling

Oavsett vilken version av Adaptive Shop du använder så kan alltid ett månadsavtal för support och utveckling tecknas för att säkerställa din e-handels vidareutveckling.

Fem fördelar med månadsavtal för support och utveckling:
  1. Du är garanterad din avtalade tid varje månad - du prioriteras alltid framför andra uppdrag. 
  2. Ett månadsavtal för support och utveckling garanterar dig ett bra pris. Priserna för löpande månadsavtal är alltid lägre än om du köper lösa timmar.
  3. Ett månadsavtal säkerställer att din butik inte stannar av i uveckling, utan att nya funktioner tillkommer löpande för att tillgodose dina och dina kunders önskemål och för att främja försäljningen
  4. Du får ett smidigt arbetssätt gentemot oss; du meddelar vad du vill ha - och vi fixar! Slipp krångel med offerter fram och tillbaka för småfunktioner - med ett månadsavtal så är det alltid snabba puckar som gäller.
  5. Du får mer för pengarna. Med ett månadsavtal för support och utveckling så kan vi planera och optimera den tid du betalar för - och då blir vi också mer effektiva = mer tid till att bygga smarta funktioner åt dig!

Priser och paket

Månadsavtal
Brons

3h / månad
  • 2 495:-/månad
  • Passar den mindre butiken

Månadsavtal
Silver

6h / månad
  • 4 995:-/månad
  • Säkerställer utveckling

Månadsavtal
Guld

10h / månad
  • 7 900:-/månad
  • För dig som vill satsa
Passar det här inte riktigt dina behov? Kolla även in våra tim-potter för support och utveckling!

Ingår inte support?

I alla Adaptive Shop-grundpaket samt din eventuella månadskostnad så ingår uppsättning av din e-handel, viss support och utbildning precis vid uppstarten, samt specialbeställd utveckling inför lansering. När du väl är igång så kommer vi utan kostnad att köra uppdateringar av din Adaptive Shop löpande för att ge dig säkerhetsuppdateringar, tillgång till ny grundfunktionalitet och möjlighet att aktivera nya tillvalsmoduler. 

Support och vidareutveckling ingår inte, utan debiteras alltid baserat på dina behov. Support innefattar allt du behöver hjälp med (svar på frågor via tfn/mail, utbildning i hur Adaptive Shop fungerar och specifika frågor kring produkter & ordrar) och med utveckling menas framtagande av ny funktionalitet som du beställer.