Timpott support & utveckling

Timpott för support & utveckling

Oavsett vilken version av Adaptive Shop du använder så kan du alltid köpa till en pott av timmar som kan användas till support och utveckling av din e-handel. En timpott kan användas till både support/utbildning i plattformen, hjälp med hur ni ska öka er försäljning, svar på direkta frågor om ordrar eller produkter - eller till nya tekniska funktioner eller förbättringar.

En timpott är giltig 12 månader från månaden den beställs, och timmar räknas av löpande. Vi meddelar i god tid innan ni har förbrukat hela potten så att ni har möjlighet att hushålla med era timmar alternativt beställa en ny pott. När du beställer support eller utveckling som ska dras från supportpotten så utför vi arbetat så fort vi har möjlighet.

För dig som hellre vill ha garanterade fasta timmar för support och utveckling varje månad så rekommenderas istället våra Månadsavtal för support & utveckling som du hittar här.

Välj själv mellan våra timpotter!

Pott 10

10 h support/utveckling
  • Pris: 8 900:-
  • Giltig 12 månader

Pott 20

20 h support/utveckling
  • Pris: 16 900:-
  • Giltig 12 månader

Pott 30

30 h support/utveckling
  • Pris: 23 900:-
  • Giltig 12 månader

Fördelar med en timpott

Tre fördelar med att köpa en pott av timmar:
  1. En supportpott innebär lägre pris för dig än om du köper lösa timmar.
  2. Du får ett smidigt arbetssätt gentemot oss så länge su har timmar i potten; du meddelar vad du vill ha - och vi fixar! Slipp krångel med offerter fram och tillbaka för småfunktioner - med en pott av timmar så är det alltid snabba puckar som gäller.
  3. Du har flexibilitet i att kunna beställa mycket en månad - och inget alls nästa. Inga krav på dig att använda slut på timmar varje månad.

Ingår inte support?

I alla Adaptive Shop-grundpaket samt din eventuella månadskostnad så ingår uppsättning av din e-handel, viss support och utbildning precis vid uppstarten, samt specialbeställd utveckling inför lansering. När du väl är igång så kommer vi utan kostnad att köra uppdateringar av din Adaptive Shop löpande för att ge dig säkerhetsuppdateringar, tillgång till ny grundfunktionalitet och möjlighet att aktivera nya tillvalsmoduler. 

Support och vidareutveckling ingår inte, utan debiteras alltid baserat på dina behov. Support innefattar allt du behöver hjälp med (svar på frågor via tfn/mail, utbildning i hur Adaptive Shop fungerar och specifika frågor kring produkter & ordrar) och med utveckling menas framtagande av ny funktionalitet som du beställer.